PLATINUM MAX EXPERT
OLEJE PRO OSOBNÍ A UŽITKOVÁ VOZIDLA
ACEA: C2
Syntetický celoroční motorový olej nejnovější generace typu Mid-SAPS, který poskytuje sníženou spotřebu paliva a ochranu motoru při studeném startu. Je ideální jak pro městský provoz, tak pro rychlostní silnice. Výrobek je určen pro moderní osobní a lehká užitková vozidla, s benzínovým motorem s katalyzátorem (TWC) a dieselovým motorem BlueHDi se systémem čištění výfukových plynů vybaveným SCR. Byl oficiálně schválen pro vozidla skupiny PSA (Peugeot, Citroën, DS, Opel). Olej lze také použít v nejnovějších motorech Fiat, Lancia, Alfa Romeo* a vozidlech splňujících normu Euro 6.
APROBACE: PSA PEUGEOT CITROËN B71 2312
ORLEN OIL DOPORUČUJE: FIAT 9.55535-DS1; FIAT 9.55535-GS1
API: SL ACEA: A5/B5
Syntetický, moderní, celoroční motorový olej určený pro nejnovější benzínové a naftové motory. Speciálně vyvinutá technologie maximalizuje výkon pohonné jednotky a zároveň komplexně chrání motor. Funguje skvěle jak v městském provozu, tak na rychlostních komunikacích. Tento olej splňuje jednu z nejnovějších specifikací VOLVO a je kompatibilní se zařízeními na úpravu výfukových plynů. Může být použit ve vozidlech splňujících emisní normy Euro 6.
APROBACE: VOLVO 95200377
API: SN/SN-RC/CF ACEA C5 ILSAC GF-5
Syntetický, celoroční motorový olej typu Mid-SAPS. Olej je vhodný pro prodloužené intervaly výměny a úsporu paliva. Je určen pro osobní a lehká užitková vozidla s benzínovými a dieselovými motory vč. přeplňovaných a systémy čištění výfukových plynů (DPF, TWC).
APROBACE: FORD WSS-M2C948-B
SPLŇUJE POŽADAVKY: JLR 03.5004
API: SN Plus API: SN RC ILSAC GF-5
Moderní, syntetický, celoroční motorový olej určený pro benzínové (GDI) a přeplňované dieselové (TGDI) motory. Umožňuje nižší spotřebu paliva, zejména při cestách na krátké vzdálenosti (studený motor). Kromě toho chrání před výskytem předčasného vznícení paliva při nízkých otáčkách motoru - LSPI. Splňuje požadavky API SN Plus, API SN RC na životnost turbodmychadel a systémů řízení emisí.
Olej je doporučen pro vozidla GM, jako jsou: OPEL, Chevrolet, Cadillac, Buick a Ford*.
SPLŇUJE POŽADAVKY: GM DEXOS1™GEN 2; CHRYSLER MS6395; FORD WSS-M2C946-A; FORD WSS-M2C946-B1
API: SL/CF ACEA: A1/B1, A5/B5
Syntetický, celoroční motorový olej prémiové třídy doporučený pro vozy Ford. Speciálně vyvinutá aditivace Complex Protection poskytuje vynikající celoroční ochranu motoru, snižuje riziko nadměrného opotřebení ventilů, zajišťuje lepší odolnost proti tvorbě kalů a prodlouženou životnost. Doporučuje se také pro ostatní moderní osobní a lehká užitková vozidla s benzinovými nebo naftovými motory vč. přeplňovaných.
Olej je doporučen pro vozidla, která splňují normy Euro 6.
APROBACE: FORD WSS-M2C913-C
SPLŇUJE POŽADAVKY: FORD WSS-M2C913-D; RENAULT RN 0700; JAGUAR JTJLR 03.5003
API: SM/CF ACEA: C2
Vysoce kvalitní syntetický celoroční motorový olej doporučený pro automobily koncernu PSA - Citroen, Peugeot a Renault, vybavené naftovými nebo benzinovými motory vč. přeplňovaných. Lze jej úspěšně použít ve vozidlech splňujících emisní normy Euro 6 a vybavených systémy redukce výfukových plynů - SCR, DPF - filtr pevných částic a TWC - třícestný katalyzátor.
APROBACE: RENAULT RN0700
SPLŇUJE POŽADAVKY: PSA B712290, B712288/CITROEN, PEUGEOT
API: SN ACEA: C3
Nejnovější generace motorového oleje s výraznou úsporou paliva typu Long Life III. Olej je určen pro celoroční použití v benzinových a naftových motorech vč. přeplňovaných, vybavených filtry DPF nebo TWC. Kromě vozů VW, Audi, Seat, Škoda je ideální pro použití v osobních užitkových automobilech jiných výrobců*. Olej je doporučen pro vozidla, která splňují normy Euro 6.
APROBACE: VW Standard 504 00; VW Standard 507 00
SPLŇUJE POŽADAVKY: MERCEDES-BENZ 229.51; BMW LONGLIFE-04; PORSCHE C30; AUDI, SKODA, SEAT (motory, pro které výrobce doporučuje používat oleje Mid-SAPS splňující normu VW 504 00, VW 507 00)
API: SN ACEA: C3, C2
Syntetický, celoroční motorový olej typu Mid-SAPS, určený pro osobní a lehké užitkové automobily, které jsou vybaveny benzínovými nebo naftovými motory vč. přeplňovaných. Jsou určeny pro systémy redukce výfukových plynů, jako je DPF - filtr pevných částic nebo TWC - třícestný katalyzátor. Olej je doporučen pro vozidla, která splňují normy Euro 6.
APROBACE: MB – APPROVAL 229.52
SPLŇUJE POŽADAVKY: MERCEDES-BENZ 229.31 / 229.51; BMW LONGLIFE-04; OPEL/ GENERAL MOTORS GM DEXOS 2; VW 505 01 / 505 00
ACEA: C4
Syntetický, celoroční motorový olej typu Low-SAPS. Olej je doporučen pro osobní a lehké užitkové automobily s benzinovým nebo naftovým motorem. Díky své nízké viskozitě (lehkoběžný olej) rychle promaže třecí uzly, zejména v zimním období, což zajišťuje snadný tzv. studený start motoru při nízkých teplotách. Doporučeno pro přeplňované i nepřeplňované motory vybavené zařízením pro následnou úpravu výfukových plynů jako jsou DPF a TWC. Olej je vhodný pro vozy splňující normy Euro 6.
SPLŇUJE POŽADAVKY: RENAULT RN0720; MERCEDES-BENZ 226.51
API: SN/SM/CF ACEA: A3/B4
Prémiový multigrádový motorový olej. Je určen pro celoroční provoz v moderních motorech osobních a lehkých užitkových automobilů zejména v dieselových motorech koncernu VW (Volkswagen, Audi. Škoda, Seat) vybavených vstřikovacím systémem PD (čerpadlo-tryska), jakož i benzínové motory pracující za různých podmínek. Výborně spolupracuje se zařízeními pro následnou úpravu výfukových plynů: DPF a TWC.
APROBACE: MB-APPROVAL 229.31; VW STANDARD 505 00; VW STANDARD 505 01
SPLŇUJE POŽADAVKY: MERCEDES-BENZ 226.5; RENAULT RN0700/0710; PORSCHE A40; FORD WSS-M2C917A; GENERAL MOTORS GM DEXOS 2
API: SL ACEA: A3/B4
Syntetický, multigrádový motorový olej určený pro celoroční použití v benzínových a dieselových motorech s přímým vstřikováním paliva v moderních osobních a lehkých užitkových automobilech. Olej je vhodný pro přeplňované motory. Zaručuje snadné startování motoru v zimním období a jeho optimální mazací vlastnosti, po celou dobu provozu.
APROBACE: MB-APPROVAL 229.3; VW STANDARD 502 00; VW STANDARD 505 00
API: SN/SM/CF ACEA: A3/B4
Špičkový, multigrádový motorový olej určený pro celoroční použití v moderních benzínových a dieselových motorech s přímým vstřikováním paliva v osobních a lehkých užitkových automobilech. Olej lze s úspěchem použít i v mírně starších vozidlech, pro které výrobce doporučuje oleje viskozitního stupně a výkonnostní třídy uvedené v popisu produktu.
SPLŇUJE POŽADAVKY: VW 502 00/505 00; MERCEDES-BENZ 229.1; RENAULT RN 0700; RN0710; FIAT 9.55535 D2; FIAT 9.55535 G2
PLATINUM CLASSIC
OLEJE PRO OSOBNÍ A UŽITKOVÁ VOZIDLA
API: SL
Syntetický motorový olej vyrobený z vysoce kvalitních základových olejů a balíčku zušlechťujících přísad. Díky dokonale vybraným aditivům s nízkým obsahem popela zajišťuje účinné mazání všech součástí motoru během celoročního provozu motoru za všech jízdních podmínek. Speciálně navržen pro automobily spalující LPG. Doporučený pro celoroční provoz v motorech spalujících dva druhy paliva - benzín a zkapalněný plyn. Olej je vhodný pro použití v osobních i lehkých užitkových automobilech v městském i dálniční provozu. Doporučeno pro použití v automobilech moderního typu vybavených sekvenční i semisekvenční plynovou instalací.
API: SL
Celoroční polosyntetický motorový olej vyrobený podle nejmodernějších poznatků. Obsahuje vysoce kvalitní základové oleje a perfektně vybraný, s těsněními kompatibilní balíček aditiv. Dokonale zvolené složení zušlechťujících přísad je zárukou optimální ochrany motoru za všech provozních podmínek. Díky vynikající technologii jej lze celoročně používat v osobních a lehkých užitkových automobilech vybavených zařízením pro spalování LPG. Doporučuje se pro novější i starší vozidla, u nichž výrobce doporučuje dodržení výkonnostní třídy API: SL, charakteristické pro benzínové motory.
API: SL
Minerální, celoroční motorový olej, určený zejména pro uživatele automobilů vybavených palivovým systémem LPG. Dokonale vyvážené základové oleje a aditiva zajišťují bezpečný provoz motoru za všech jízdních podmínek. Určený pro motory, kde výrobce doporučuje použití oleje kvality API SL. Ideální pro osobní i lehká užitková vozidla provozovaná na benzín a LPG. Doporučuje se pro nové i starší automobily vybavené LPG technologií I. a II. generace. Olej je perfektní pro všechny jízdní podmínky nejen na rychlostních silnicích, ale i v městském provozu.
API: SL/SJ/CF ACEA: A3/B3
Plně syntetický vícestupňový motorový olej vyrobený na základě moderní technologie, díky které má olej vynikající parametry, snižuje riziko nadměrného opotřebení ventilů a zajišťuje dobrou odolnost proti tvorbě kalů a optimální ochranu motoru za všech provozních podmínek. Byl vyvinut pro osobní a lehké užitkové automobily se zážehovými a vznětovými motory. Je doporučen pro novější i starší vozidla. Díky svým vynikajícím viskozitním a teplotním vlastnostem je olej určen pro celoroční provoz. Poskytuje vynikající mazání motoru v městském i dálniční provozu.
API: SL/SJ/CF ACEA: A3/B3
Polosyntetický vícestupňový motorový olej určený pro celoroční použití v benzínových a naftových motorech osobních a lehkých užitkových automobilech a dodávkách. Olej lze použít v motorech nových i starších typů s vyšším počtem najetých kilometrů, u nichž výrobce doporučuje oleje nižších tříd. Díky své jedinečné technologii zajišťuje vynikající provoz motoru za všech provozních podmínek (při jízdě v kolonách, v běžném provozu i na delších cestách).
SPLŇUJE POŽADAVKY: Mercedes - Benz 229.1
API: SL/SJ/CF ACEA: A3/ B3
Minerální, vícestupňový motorový olej určený pro benzínové a lehké naftové motory provozované v každodenních jízdních podmínkách. Doporučuje se pro použití v osobních a lehkých užitkových automobilech a dodávkách. Byl vytvořen pro vozidla pohybující se v městském provozu i na rychlostních silnicích. Je určen k mazání motorů pracujících za normálních provozních podmínek ve všech ročních obdobích. Je vhodný i pro starší typy motorů, kde výrobce doporučuje použití olejů nižších tříd.
SPLŇUJE POŽADAVKY: Mercedes - Benz 229.1
API: CF
Syntetický, celoroční motorový olej určený pro řidiče, kteří oceňují hospodárnou jízdu v automobilech vybavených vznětovými motory. Doporučeno pro nové i starší typy motorů osobních a lehkých užitkových automobilů. Pracuje perfektně téměř za všech provozních podmínkách, a to i v extrémních. Olej je určen pro dieselové motory vč. přeplňovaných.
SPLŇUJE POŽADAVKY: Mercedes - Benz 229.1
API: CF
Polosyntetický motorový olej pro vznětové motory. Jeho vynikající složení umožňuje použití jak v mírných, tak v extrémních jízdních podmínkách. Pracuje dobře nejen u osobních, ale také u lehkých užitkových automobilů vč. přeplňovaných turbodmychadlem. Vysoká kvalita zušlechťujících přísad zaručuje vysoký výkon motoru v městském i dálniční provozu po celý rok. Ideální pro použití v motorech, místo syntetických olejů, kdy mají automobily najeto vysoký kilometrový proběh.
SPLŇUJE POŽADAVKY: Mercedes - Benz 229.1
API: CF
Minerální motorový olej určený pro celoroční provoz. Je speciálně doporučen pro automobily se vznětovými motory. Doporučuje se pro osobní i lehké užitkové automobily vč. přeplňovaných. Je ideální pro městský i dálniční provoz. Je vhodný pro motory s vysokým kilometrovým nájezdem.
SPLŇUJE POŽADAVKY: Mercedes - Benz 229.1
API: SG/CF-4
Vícestupňový minerální olej vyvinutý pro ochranu benzinových i naftových motorů s vysokým počtem ujetých kilometrů. Speciální složení snižuje únik a spotřebu oleje. Je určen především k ochraně motorů s nájezdem nad 150 000 km. Díky svému pečlivě vybranému složení je ideální pro použití v motorech, které mají tendenci ke zvýšené spotřebě oleje.
PLATINUM ULTOR
OLEJE PRO NÁKLADNÍ VOZIDLA A STAVEBNÍ STROJE
API: FA-4/SN
Je moderní, syntetický motorový olej pro dieselové motory, u kterých přispívá k maximální úspoře paliva. Je formulován tak, aby poskytoval zvýšenou ochranu oleje proti oxidaci a zaručoval dostatečnou viskozitu při vysoké teplotě a velkém smykovém spádu. Olej je určen pro moderní vznětové motory se systémy selektivní katalytické redukce (SCR), filtrem pevných částic (DPF) a recirkulací výfukových plynů (EGR).
APROBACE: MB-APPROVAL 228.61
SPLŇUJE POŽADAVKY: JASO DH-2; CUMMINS CES 20087; DETROIT DIESEL DDC 93K223
API: SN, CK-4/CJ-4 ACEA: E6, E7, E9
Je motorový olej nejvyšší kvality tzv. UHPDO (Ultra High Performance Diesel Oil), vyrobený ze syntetického základového oleje a technologicky pokročilého systému zušlechťujících přísad typu L-SAPS. Je určen pro použití zejména v naftových motorech moderních nákladních automobilů, autobusů, stavební a zemědělské techniky, které jsou vybavené pokročilými systémy úpravy výfukových plynů, jako je recirkulace výfukových plynů EGR, selektivní katalytická redukce SCR, filtry pevných částic DPF apod. Výrobek je vhodný pro použití ve vozidlech s motory na CNG.
APROBACE: MB-APPROVAL 228.51; MB-APPROVAL 228.31; VOLVO VDS-4.5; MACK EO-S-4.5; RENAULT VI RLD-3; MAN M3677
SPLŇUJE POŽADAVKY: CUMMINS CES 20086; MERCEDES-BENZ 228.52; DETROIT DIESEL EXTRANET 93K222; DEUTZ DQC IV-18 LA; MTU TYPE 3.1; VOLVOVDS-3; SCANIA LDF-4; MAN M3271-1, M3775, M3477; CATERPILLAR ECF-3; DAF, IVECO; FORD WSS-M2C213-A
ACEA: E4
Je syntetický motorový olej určený pro celoroční provoz, zejména v moderních vznětových motorech vč. přeplňovaných. Díky dokonale vybraným syntetickým základovým olejům a aditivům zajišťuje ideální mazání motoru za nejnáročnějších provozních podmínek. Lze jej použít i v automobilech vybavených systémem SCR, u kterých výrobce deklaruje splnění požadavků normy Euro V, a ve starších provedeních splňujících normy Euro IV, III. Splňuje též podmínky EPA Tier I a II (pokud jde o NOX a pevné částice). Není určen pro filtry DPF.
APROBACE: MB-APPROVAL 228.5; VOLVO VDS-3; MACK EO-N; RENAULT VI RLD-2
SPLŇUJE POŽADAVKY: MAN M3277; MTU TYPE 3; RENAULT RVI RXD, RLD; SCANIA LDF-3; CUMMINS CES 20077; DEUTZ DQCIV-18; VOITH CLASS A
API: CJ-4/SM ACEA: E7, E9
Plně syntetický motorový olej určený pro nejzatíženější moderní vznětové motory, zejména nákladních automobilů, stavebních strojů a autobusů. Je určen především pro moderní vznětové motory splňující požadavky Euro VI a V vybavené selektivní katalytickou redukcí SCR.
APROBACE: MB-APPROVAL 228.31; MAN M 3575; VOLVO VDS-4; RENAULT RVI RLD-3; MACK EO-O PREMIUM PLUS; CUMMINS CES 20081; SCHVÁLENO PRO POUŽITÍ V TĚŽKÉ TECHNICE HUTA STALOWA WOLA (HSW).
SPLŇUJE POŽADAVKY: MAN M 3275; MTU TYP II; CATERPILLAR ECF-2, ECF-3; DETROIT DIESEL 93K218; DEUTZ DQC 111-05, DQC IV-05; GLOBAL DHD-1; JASO DH-2; TATRATDS 30/12
API: CK-4/CJ-4 ACEA: E9
Polosyntetický celoroční motorový olej nové generace typu SHPD. Je vyroben na základě vysoce kvalitních základových olejů s nejkvalitnějšími zušlechťujícími přísadami zajišťujícími snížený obsah síry, sulfátového popela a fosforu. Jedná se o motorový olej typu Mid-SAPS, který se doporučuje pro vznětové motory pracující v náročných podmínkách. Je určen pro motory splňující normu Euro VI a nižší. Splňuje též standardy EPA Tier 3 a Tier 4, EU stupeň IIIA, IIIB a IV, pokud splňuje všechny požadavky výrobce motoru z hlediska specifikace a viskozitní třídy.
Aprobace: VOLVO VDS-4.5; RENAULT RVI RLD-3; MACK EO-O-S 4.5; DEUTZ DQC 111-18 LA; MTU TYPE 2.1; MB-APPROVAL 228.31; THIS PRODUCT MEETS CUMMINS® ENG. STD. 20086.
SPLŇUJE POŽADAVKY: MAN M3775, M3575; CATERPILLAR ECF-3; DETROIT DIESEL DFS 93K222;FORD WSS-M2C171-F1
API: CF ACEA: E4, E7
Je plně syntetický motorový olej nejvyšší kvality typu SHPD, určený k mazání těžkých vznětových motorů nejnovější generace. Tento olej je speciálně vyvinutý pro automobily Scania, pro která splňuje nejvyšší aprobace výrobce - Scania LDF-3. Díky použití syntetických základových olejů zaručuje olej Platinum Ultor Scandiv 10W-40 účinné mazání motoru i při nízkých teplotách (tzv. studené starty).
Aprobace: MEET SCANIA LDF-3 SPECIFICATION
SPLŇUJE POŽADAVKY: MERCEDES-BENZ 228.5; MAN M3277; DEUTZ DQC 111-10; VOLVO V DS-3;RENAULT RVI RLD-2; MACK EO-N; MTU TYP 3; DAF EXTENDED DRAIN
API: CI-4/CJ-4/CK-4, SN ACEA: E6, E7, E9
Je určen k celoročnímu mazání extrémně namáhaných naftových motorů nákladních automobilů, autobusů a ostatní techniky, které vyžadují tzv. Low SAPS oleje. Je určen pro motory splňující emisní normy Euro VI a Euro V a nižší. Je doporučený zejména pro ekologické automobily, které jsou vybaveny zařízením na úpravu výfukových plynů, jako jsou filtry pevných částic (DPF), recirkulace spalin (EGR) a selektivní katalytickou redukující oxidu dusíku ve výfukových plynech (SCR/ SCRT).
APROBACE: MB-APPROVAL 228.51; VOLVO VDS-4; RENAULT RVI RLD-3; MACK EO-O PREMIUM PLUS; DEUTZ DQC IV-10 LA; MTU TYPE 3.1; THIS PRODUCT MEETS CUMMINS® ENG. STD. 20081
SPLŇUJE POŽADAVKY: MAN M3477; CATERPILLAR ECF-3; DDC 93K218; JASO DH-2
API: CI-4 ACEA: E6, E7, E9
Syntetický motorový olej typu UHPDO nejnovější generace, speciálně vyvinutý pro evropské vznětové motory splňující nejpřísnější emisní normy Euro VI a Euro V. Je určen zejména pro naftové motory poháněné palivem s nízkým obsahem síry (max. 50 ppm), vybavené systémy recirkulace výfukových plynů (EGR), filtry pevných částic (DPF) a selektivní katalytickou redukcí oxidu dusíku ve výfukových plynech (SCR). Splňuje emisní normy Euro VI, Euro V a nižší, kde výrobce vozidla doporučuje používat tuto viskozitní třídu motorového oleje. Splňuje též normy EPA Tier I a II, pokud jde o emise NOX a PM.
APROBACE: MB-APPROVAL 228.51; VOLVO VDS-3; RENAULT RVI RLD-2; MACK EO-N; MTU TYPE 3.1; DEUTZ DQC-IV-18 LA; THIS PRODUCT MEETS CUMMINS ENG. STD. CES20076/77
SPLŇUJE POŽADAVKY: MAN M3477; MAN 3271-1, DAF; JASO DH-2; CATERPILLAR ECF 1A; DEUTZ DQC TTCD; RENAULT RXD/RGD; MAZ
API: CI-4/CH-4/CG-4 ACEA: E7, E4
Polosyntetický motorový olej typu UHPDO nejnovější generace, speciálně vyvinutý pro moderní vznětové motory pracující ve velmi náročných podmínkách s extrémně dlouhými výměnnými intervaly a splňující emisní normu Euro V. Je určený především pro moderní naftové motory vybavené katalyzátory SCR. Olej lze s úspěchem použít i v motorech splňujících požadavky Euro IV, III, ve kterých výrobce vozidla doporučuje použití motorového oleje této třídy. Doporučuje se i pro vysoce zatížené benzinové motory. Splňuje i normy EPA Tier I a II pro NOX a PM (pevné částice).
APROBACE: MAN M3277; MB-APPROVAL 228.5; VOLVO VDS-3; MACK EO-N; RENAULT VI RLD-2
SPLŇUJE POŽADAVKY: DEUTZ DQC-LLL-10; MTU TYP 2; MTU TYP 3; MAN 3275; JASO DH-1; GLOBAL DHD-1; DDC 93K215; ALLISON C-4.
API: CH-4/CG-4 ACEA: E7, E4
Vysoce kvalitní polosyntetický celoroční motorový olej. Díky dokonalému sladění obohacujících přísad s vysoce kvalitními základovými oleji zajišťuje bezproblémový provoz motoru i v těch nejnáročnějších provozních podmínkách. Je určen pro vysoce zatížené vznětové motory nákladních automobilů, stavebních strojů, autobusů a traktorů. Je doporučen pro vozidla, která splňují emisní požadavky Euro V, IV, III a jsou vybavena zařízením na úpravu výfukových plynů, jako je EGR a SCR. Není určen pro filtry pevných částic DPF
SPLŇUJE POŽADAVKY: MERCEDES-BENZ 228.5; MAN 3275; VOLVO VDS-2; RENAULT VI RLD
API: CI-4 ACEA: E7
Motorový olej se doporučuje pro vysoce zatížené dieselové motory nákladních automobilů, stavební techniky, autobusů a traktorů. Olej je určen pro motory splňující emisní normy Euro V, IV a nižší.
API: CK-4, SN ACEA: E9, E7
Na základě nejnovější technologie NEO GUARD byl získán motorový olej nejvyšší kvality typu SHPD. Je vyroben na základě vysoce kvalitního základového oleje API Gr. II a jedinečně zvoleného balíčku zušlechťujících přísad splňující nejnovější technologii Mid-SAPS. Je určen pro mazání všech typů zejména nízkoemisních naftových motorů nákladních, ale i osobních automobilů, autobusů, stavební a zemědělské techniky. Je kompatibilní se všemi zařízeními na úpravu výfukových plynů (EGR, SCR, DOC, DPF) a je navržen tak, aby prodloužil životnost filtrů pevných částic. Splňuje požadavky globální klasifikace kvality DHD-1.
APROBACE: MB-APPROVAL 228.31; VOLVO VDS-4.5; RENAULT RVI RLD-3; MACK EO-S 4.5; DEUTZ DQC III- 18LA; THIS PRODUCT MEETS CUMMINS ENG. STD. CES20086
SPLŇUJE POŽADAVKY: MAN M 3775, MAN M 3575; MTU TYP 2.1; CATERPILLAR ECF-3; DETROIT DIESEL 93K222; FORD WSS-M2C171-F1; ALLISON TES 439; JASO DH-2; MAZ
Doporučení, reference: ISUZU; Schváleno pro použití v těžkých zařízeních Huta Stalowa Wola (HSW)
API: CI-4/CH-4/CG-4, SL/SJ ACEA: E7, E5, E3
Na základě nejnovější technologie NEO GUARD byl získán, minerální, celoroční motorový olej typu SHPD určený pro provoz v nejzatíženějších moderních dieselových motorech, nákladních automobilů, stavebních strojů a autobusů. Je určen především pro moderní naftové motory, které splňují požadavky Euro V a jsou vybaveny katalyzátory SCR. Lze jej úspěšně použít i ve starších vozidlech splňujících požadavky norem Euro IV, III, II, I. Splňuje také normy EPA Tier I a II pro NOX a PM
APROBACE: MB-Approval 228.3; Volvo VDS-3; MACK EO-N, EOM Plus; RENAULT RLD/RLD-2; This product meets Cummins® Eng.Std. CES20078; MTU TYP 2; DEUTZ DQC-lll-10
SPLŇUJE POŽADAVKY: CUMMINS CES 20076/77; DAF; IVECO; DDC 93K215; MAN M3275- 1; SCANIA; CATERPILLAR ECF-2, ECF-1A; TEDOM 258-3; AVIA - TYP SILNIKA: 712, D407, D421.76, D421.85
API: CH-4/CG-4, SL ACEA: E7, E5, E3
Celoroční minerální motorový olej pro těžké vznětové motory založený na nejnovější technologii NEO GUARD. Je navržen pro práci v moderních vznětových motorech, které splňují požadavky Euro IV. Lze jej použít v automobilech vybavených katalyzátory SCR nebo recirkulací výfukových plynů EGR. Lze jej úspěšně používat i ve starších automobilech splňujících požadavky norem Euro III, II, I. Speciální složení oleje poskytuje vynikající ochranu motoru proti opotřebení a zaručuje dlouhé výměnné intervaly v souladu s doporučením výrobce motoru.
APROBACE: MB-APPROVAL 228.3; VOLVO VDS-3; MACK EO-N/EOM PLUS; RENAULT RLD/ RLD-2;DEUTZ DOC-LLL-10; MTU TYP 2
SPLŇUJE POŽADAVKY: MAN M3275-1; CUMMINS CES 20076/77/78; DAF; IVECO; DDC 93K215; Scania; CATERPILLAR ECF-2, ECF-la; TATRATDS 30/12; TEDOM 258-3; AVIA – TYP MOTORU: 712, D407, D421.76, D421.85
API: CG-4, SJ ACEA: E7
Minerální, celoroční motorový olej typu SHPDO pro těžké naftové motory, založený na nejnovější technologii NEO GUARD. Je určen k mazání přeplňovaných i nepřeplňovaných dieselových motorů, zejména nákladních automobilů, autobusů a stavebních strojů provozovaných ve ztížených provozních podmínkách. Jedná se o motorový olej doporučovaný předními výrobci automobilů pro těžké vznětové motory splňující požadavky norem Euro III, II a I.
SPLŇUJE POŽADAVKY: MERCEDES-BENZ 228.1; VOLVOVDS-2; MACK EO-N; RENAULT RLD2; DEUTZ DOC-LL-10; MTU TYP 1; TEDOM 258-3; DAF; CATERPILLAR ECF-1A; AVIA - TYP MOTORU: 712, D407, D421.76, D421.85
API: CG-4/CF-4/CF
Tento olej je založen na nejnovější technologie NEO GUARD. Jedná se o celoroční motorový olej pro vznětové motory všech typů vč. přeplňovaných, , pracující v různých podmínkách. Olej je zvláště doporučen pro motory nákladních automobilů, autobusů, stavební techniky apod. splňující normu Euro II.
SPLŇUJE POŽADAVKY: MERCEDES-BENZ 228.1; MAN 271; DEUTZ DQC 11-10; VOLVO VDS
API: CG-4/CF-4/CF
Tento olej je založen na nejnovější technologii NEO GUARD. Je určen pro všechny typy nepřeplňovaných a přeplňovaných vznětových motorů. Jedinečné složení aditiv a použití základového oleje o vyšší kinematické viskozitě umožňuje použití v nákladních automobilech, autobusech a stavebních strojích pracujících v extrémně náročných podmínkách. Je vhodný pro použití v motorech splňujících normu Euro II.
SPLŇUJE POŽADAVKY: MERCEDES-BENZ 228.1; MAN 271; MTU TYPE 1; DEUTZ DQC 1-02
API: CG-4/CF-4/CF ACEA: E2
Olej založený na nejnovější technologii NEO GUARD pro použití v nákladních automobilech autobusech a stavebních strojích se vznětovými motory. Lze jej úspěšně použít v motorech pracujících v obtížných podmínkách při velkém tepelném zatížení. Je vhodný pro použití v motorech splňujících normu Euro II.
SPLŇUJE POŽADAVKY: MERCEDES-BENZ 228.1; MAN 271; MTU TYPE 1; DEUTZ DQC 1-02
PLATINUM AGRO
OLEJE PRO ZEMĚDĚLSTVÍ
API: CI-4 ACEA: E4, E7
Polosyntetický, celoroční motorový olej typu UHPDO (Ultra High Performance Diesel Oil) pro vznětové motory vč. přeplňovaných. Doporučuje se pro traktory, kombajny a další zemědělské stroje pracující v náročných podmínkách. Zaručuje účinné mazání motoru při nepřetržitém provozu.
APROBACE: MAN M3277, MB-APPROVAL 228.5, VOLVO VDS-3, RENAULT VI
RLD-2, MACK EO-N
SPLŇUJE POŽADAVKY: DEUTZ DQC-111-10; MTU TYPE 2, MTU TYPE 3, MAN 3275, VOLVO VDS 2
API: CK-4; SN ACEA: E9, E7
Vysoce výkonný celoroční motorový olej typu Mid-SAPS určený pro vznětové motory zemědělské techniky pracující v náročných podmínkách. Olej je zařazen do kategorie typu SHPD (Super High Performance Diesel). Je určený speciálně pro moderní motory splňující přísné normy pro výfukové plyny. Je vhodný pro motory vybavené filtrem DPF, DOC vč. SCR. Zajišťuje účinné mazání třecích uzlů za nízkých teplot.
APROBACE: MB-APPROVAL 228.31; VOLVO VDS-4.5; RENAULT RVI RLD-3; MACK EO-S 4.5; THIS PRODUCT MEETS CUMMINS ENG. STD. CES20086
SPLŇUJE POŽADAVKY: DEUTZ DQC III- 18LA; MAN M 3775, MAN M 3575; MTU TYPE 2.1; CATERPILLAR ECF-3; DETROIT DIESEL 93K222; FORD WSS-M2C171-F1; ALLISON TES 439; JASO DH-2
API: CI-4/ CH-4/ CG-4 ACEA: E7, E5, E3
Minerální motorový olej určený k mazání vznětových motorů zemědělské techniky. Je vhodný pro širokou škálu sklízecích kombajnů (obilné, bramborové, řepné,…), řezaček a dalších zemědělských strojů, kde výrobce doporučuje olej s níže uvedenou výkonnostní třídou. Zajišťuje účinné mazání motoru při orbě vyšší rychlostí, hlubokém kypření nebo kultivaci.
APROBACE: VOLVO VDS-3; MACK EO-N; RENAULT RLD/RLD-2
SPLŇUJE POŽADAVKY: MERCEDES-BENZ 228.3, CUMMINS CES 20076/77/78, MTU TYP 2, DEUTZ, DOC-III-10, MAN M3275-1, CATERPILLAR ECF-2, ECF-1A
API: CH-4/ CG-4 ACEA: E7, E5
Minerální, celoroční motorový olej doporučený pro vznětové motory pracující v náročných podmínkách, včetně motorů splňujících emisní normy Stage II a Stage I. Doporučuje se pro použití v traktorech, kombajnech, řezačkách a dalších speciálních zemědělských strojích, které vyžadují SAE 15W-40 a níže uvedené specifikace.
APROBACE: MB-APPROVAL 228.3; DEUTZ DOC-III-IO; VOLVO VDS-3; MACKEO-N; RENAULT VI RLD-2
SPLŇUJE POŽADAVKY: MTU TYP 2, VOLVO VDS-2; MAN M3275-1; CATERPILLAR ECF-1A; IVECO
API: CG-4; GL-4 ACEA: E3
Vysoce kvalitní multifunkční olej typu STOU (Super Tractor Oil Universal). Olej je určen pro mazání motorů, převodovek různých typů (ručně řazené, Powershift, CVT,…), hydraulických systémů a tzv. mokrých brzd zemědělské techniky
SPLŇUJE POŽADAVKY: MASSEY FERGUSON M1145; MASSEY FERGUSON M1144; MASSEY FERGUSON M1139 FORD M2C159B; FORD M2C 159C;JOHN DEERE JDM J27; NEW HOLLAND 82009201; NEW HOLLAND 82009202; NEW HOLLAND 82009203; ZF TE -ML 06A; ZF TE -ML 06B; ZF TE -ML 06C; ZF TE -ML 07B; CCMC D4, SPERRY VICKERS/EATON: M2950S, SPERRY VICKERS/EATON: 1-286-S, SAUER SUNSTRAND/DANFOSS: HYDROSTATICKÁ PŘEVODOVÁ KAPALINA, AFNOR NFE68603E
API: CG-4, GL-4 ACEA: E3
Univerzální, polosyntetický, celoroční olej typu STOU (Super Tractor Oil Universal). Olej se doporučuje k mazání motorů, převodovek různých typů (ručně řazené, Powershift, CVT,…), hydraulických systémů a tzv. mokrých brzd zemědělské techniky.
SPLŇUJE POŽADAVKY: MASSEY FERGUSON M1145; MASSEY FERGUSON M1144; MASSEY FERGUSON M1139; FORD M2C159B; FORD M2C159C; JOHN DEERE JDM J27; NEW HOLLAND 82009201; NEW HOLLAND 82009202; NEW HOLLAND 82009203; ZFTE -ML 06A; ZFTE -ML 06B; ZF TE -ML 06C; ZF TE -ML 07B; CCMC D4, SPERRY VICKERS/EATON: M2950S, SPERRY VICKERS/EATON: 1-286-S, SAUER SUNSTRAND/DANFOSS: HYDROSTATIC TRANS FLUID, AFNOR NFE68603E
API: GL-4 ISO HV DIN HVLP
Multifunkční olej typu UTTO (Universal Tractor Transmission Oil). Je vhodný jako jednotný mazací olej sloužící současně k mazání mechanických převodů (řazených ručně i pod zatížením - „powershift“), vysoce namáhaných hydrostatických soustav a tzv. „mokrých“ brzd zemědělské techniky
SPLŇUJE POŽADAVKY: JOHN DEERE JDM J20C, J20D; MASSEY FERGUSON CMS M1135, M1141, M1143, M1145; ALLISON C4; AGCO POWERFLUID 821XL; FORD ESN M2C86-B,C; FORD ESN M2C134-D; CASE NEW HOLLAND MAT 3540, MAT 3525; MAT 3509, MAT 3505; CASE MS ; FNHA-2-C-200.00; FNHA-2-C-201.00; VOLVO CE WB 101; CATERPILLAR TO-2; VALTRA G2-08; VALTRA G2-B10; ZF TE-ML 03E, 05F, 06K, 17E, 21F; SAME; LANDINI; DEUTZFAHR; CLAAS (mimo převodovky Renault); FENDT (OPRÓCZ PRZEKŁADNI VARIO); KOMATSU; KUBOTA UDT FLUID; PARKER DENISON UTTO/THF (TESTY NA POMPACH T6H20C, T5D, P46); VICKERS 35VQ25
ISO 11158 – HV ISO VG: 46
Hydraulický olej určený pro vysoce zatížené hydrostatické systémy, které používají vysokotlaká pístová čerpadla s konstantním i variabilním výtlakem oleje a pro lamelová čerpadla, kde se požaduje vysoká odolnost proti oděru. Je vyroben technologií HVI Plus (High Viscosity lndex Plus), která zajišťuje vysoký viskozitní index a tím nízkou závislost viskozity na teplotě. Doporučuje se pro použití v přesných hydraulických řídicích systémech.
SPECIFIKACE: DIN 51524 ČÁST 3 HVLP
API: GL-5
Celoroční převodový olej určený pro mazání extrémně zatížených převodových ústrojí moderní zemědělské techniky (traktory, sklízecí mlátičky, řezačky apod.) provozované v náročných provozních podmínkách, kde je doporučen olej splňující API GL-5. Vhodný je zejména pro vybrané typy náprav a převodovek se samosvorným diferenciálem, kde je zapotřebí speciálních přísad s omezeným prokluzem LS (Limited Slip).
APROBACE: ZF TE-ML 05C, 21C (ZF001272)
SPLŇUJE POŽADAVKY: MIL-L-2105D/MAN 342 M-L; MERCEDES-BENZ 235.0; VOITH 3.325- 339; VOLVO 97310; VOLVO 97316; RENAULT; ZF TE-ML 07A, 08,16B, 17B, 19B, 21A; DAF
PLATINUM MULTI
MULTIFUNKČNÍ OLEJE
API: GL-4 SPLŇUJE POŽADAVKY: ISO HV, DIN HVLP
Multifunkční olej nové generace typu UTTO určený pro mazání převodovek, rozvodovek, řízení, diferenciálů, hydraulických systémů a tzv. mokrých brzd v zemědělské a stavební či průmyslové technice.
Aprobace: ZETOR (Proxima Power, Forterra Power)
SPLŇUJE POŽADAVKY: John Deere JDM J20C, John Deere JDM J20D Massey Ferguson CMS M1135, M1141, M1143, M1145, Allison C4, White Farm (AGCO) 0-186; AGCO POWERFLUID 821XL; Ford ESN M2C86-B/C, M2C134-D; Case New Holland MAT 3540, 3525, 3509,3505; Case MS 1210; FNHA-2-C-200.00, FNHA-2-C-201.00, VOLVO CE WB101 .Caterpillar TO-2 ,Valtra G2- 08, Valtra G2-B10 Same; Landini; Deutz-Fahr; Claas (mimo převodovky Renault); Fendt (mimo převodovky Vario); Komatsu; Kubota UDT; ZF TE-ML 03E, 05F, 06K, 17E, 21F; Parker Denison UTTO/THF (testy na čepadlech T6H20C, T5D, P46); Vickers 35VQ25
API: CG-4 API: GL-4 ACEA: E3
Kvalitní multifunkční olej typu STOU. Olej je určen pro mazání motorů vč. přeplňovaných, převodovek různých typů (řazených ručně i pod zatížením – „powershift“), hydraulických systémů a tzv. mokrých brzd zemědělské techniky.
SPLŇUJE POŽADAVKY: Massey Ferguson M1145, Massey Ferguson M1144, Massey Ferguson M1139; Ford M2C159B, Ford M2C159C, John Deere JDM J27, New Holland 82009201, New Holland 82009202, New Holland 82009203, ZF TE -ML 06A, ZF TE -ML 06B, ZF TE -ML 06C, ZF TE -ML 07B; CCMS D4, Sperry Vickers/Eaton: M2950S, Sperry Vickers/Eaton: 1-286-S, Sauer Sunstrand/Danfoss: HydrostaticTrans Fluid, AFNOR NFE68603E
SAE: 10W
Multifunkční polosyntetický olej určený pro hydraulické systémy těžkých stavebních strojů (kolové a pásové bagry, nakladače, dozery, dampry, skrejpry apod.). Používá se pro mazání jak hydrostatických tak i hydrodynamických mechanismů, „mokrých“ brzd, spojek, koncových pohonů a převodů výše uvedené techniky, vyžadující olej SAE 10W. Jedná se o tzv. TDTO kapalinu (Transmission and Drive Train Oil – převody a pohonné systémy).
SPLŇUJE POŽADAVKY: KOMATSU DRESSER HMS B21-0006, KOMATSU MICRO-CLUTCH, CATERPILLAR TO-4, ALISON C-4
SAE: 30
Multifunkční minerální olej určený zejména k celoročnímu mazání přenosových jednotek moderních stavebních strojů (kolové a pásové bagry, nakladače, dozery, dampry, skrejpry apod.). Používá se pro mazání převodovek, koncových převodů, mokrých brzd, ale i jiných nemotorových systémů, které vyžadují specifikaci CAT TO-4. Používá se i pro mazání hydrostatických mechanismů výše uvedené techniky, vyžadující olej SAE 30. Jedná se o tzv. TDTO kapalinu.
SPLŇUJE POŽADAVKY: Komatsu Dresser HMS B21-0006, Komatsu Micro-Clutch, Caterpillar TO-4, Alison C-4